Skarpetki z kotami - must have każdej kociary!

Autor Mruczące Szczęście - stycznia 06, 2020

Cześć!

Witajcie w nowym, 2020 roku! Mam nadzieję, że zaczął się dla Was równie przyjemnie, co dla mnie :) W dzisiejszym poście pokażę Wam co jeszcze znajduje się w szafie kociary :) Do tego typu wpisów mamy całą osobną kategorię, do której oczywiście serdecznie zapraszam: https://bolubiekoty.blogspot.com/search/label/kociara


Wszystkich skarpetek nie udało mi się sfotografować, ale uznałam, że pokażę Wam chociaż część :) Niektóre z nich są moimi ulubionymi i często czekam tylko, aby nastawić pranie i znów móc je założyć. Kto też tak ma? :D


Te, które są na zdjęciu wyżej to właśnie jedne z moich ulubionych. zobaczcie tylko na te wystające uszka! Czyż nie są mega urocze? Kolorystycznie też jak najbardziej mi odpowiadają. Nie są na tyle rzucające się w oczy, ale swoją rolę spełniają, a ja z dumą noszę skarpetki z kocim motywem.



Skarpetki są dość mocno rozciągliwe. Posiadają chyba około 79% bawełny, więc nie jest to najwyższa jakość, ale dla mnie są odpowiednie. Każda para jest inna - nie powtarza się kolor, wzór i kociak, także dla mnie strzał w dziesiątkę. Oczywiście dostałam je w prezencie - jak niemal wszystko, co kocie (rodzina i znajomi wiedzą, jak mnie zadowolić! :))


Noszenie kocich detali na stopach wcale nie jest niedorosłe i niedojrzałe - wręcz przeciwnie! Tylko ludzie wolni i na tyle dojrzali, że pogodzili się ze swoją miłością do kotów są w stanie z dumą nosić takie skarpetki! :) Też tak sądzicie? Nosicie takie skarpetki, czy raczej stawiacie na klasykę i jednokolorowe wydania?



Gumki na górze skarpetek nie są zbyt obcisłe, więc nie czuję podczas chodzenia żadnego dyskomfortu. Przyznam szczerze, że gdyby to było tylko możliwe, mogłabym mieć same takie skarpetki w swojej szufladzie z bielizną :)


A jak to jest u Was? Macie jakieś skarpetki z kocim motywem, a może odstraszają Was takie wzory? Czekam na Wasze komentarze!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

1 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!