Breloczek z kotem - idealny dodatek

Autor Mruczące Szczęście - stycznia 22, 2020

Cześć kociarze i kociary!

Kontynuujemy wpisy z gadżetami i kocimi dodatkami i myślę, że już w lutym na blogu pojawi się wpis edukacyjny związany z życiem z kotami. Mam nadzieję, że będziecie na niego wyczekiwać :)

Dzisiaj mam coś dla wszystkich kocich mam, które uwielbiają dodatki - przywieszkę/breloczek do torebki!


Wybaczcie mi stan mojej torebki, ale swoje już przeszła, a że służy nadal - nie będę się jej pozbywać :) Taka przywieszka, pomponik, breloczek to super dodatek, który sprawi, że torebka lub torba nabiorą nowego charakteru. Bardzo cenię sobie możliwość zmiany wyglądu danej galanterii poprzez dodatki właśnie :)



Aby koteczka przyczepić mamy dwie możliwości: albo na kółko albo na metalowy karabińczyk. Na karabińczyk jest o wiele szybciej i zawsze można przypiąć kotka gdzieś indziej, ale to właśnie przy kółku mamy pewność, że kotka nie zgubimy.



Głowa i ogon kota zostały wykonane z ekoskóry, a futerko jest oczywiście sztuczne. Prezentuje się naprawdę świetnie i szczerze powiem, że nie miałabym serca nosić przy sobie prawdziwego futra lub skóry innego żyjącego kiedyś zwierzęcia. A Wy jakie macie podejście do tego typu spraw?


Przypięty breloczek nie obciąży torby, torebki, ale przy zestawie kluczy może już stanowić pewien problem - zwłaszcza jeśli do tej pory trzymaliście je w kieszeni!


Moim zdaniem taki breloczek z kotem będzie fajnie pasował nawet do eleganckiej torebki. Z powodzeniem można go przyczepić także do portfela. Dla mnie to mało praktyczne, ale każdy przecież lubi coś innego :)


Jak Wam się podoba taki breloczek z kotem? Chętnie przyczepiłybyście coś takiego do swojej torebki, czy raczej nie lubicie takich dodatków? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!