Koniec 2019 i początek 2020, czyli tak - jestem na niego gotowa!

Autor Mruczące Szczęście - grudnia 31, 2019

Cześć!

Nie będzie tutaj wielkiego podsumowania kolejnego mijającego roku, nie będzie zestawienia zdjęć, najbardziej popularnych postów, najchętniej czytanych wpisów.

Będzie zapowiedź przyszłego, 2020 roku i pokazanie Wam, na jakim kalendarzu przyjdzie mi pracować :)


Kalendarz z kotami to chyba jedna z najbardziej pewnych rzeczy w mojej codzienności. Co roku w grudniu wyposażam się w piękny kalendarz, w którym zaznaczę wszystkie ważne dla mnie daty urodzinowe, imprezowe, urlopowe i inne, o których nie mogę zapomnieć.


W tym przypadku na każdy miesiąc mamy inne zdjęcie kota, często pasujące kolorystycznie i tematycznie do miesiąca. Uwielbiam takie podejście autorów do tworzenia kalendarzy.


Mamy tutaj troszkę miejsca na drobne notatki - mi więcej nie potrzeba. Do notowania dłuższych rozmyślań i szczegółów mam kalendarz w innej formie, taki, który z powodzeniem mieści się w torebce.


Lubię minimalistyczny styl tego kalendarza ściennego i fakt, że jest on naprawdę przejrzysty, a do tego mamy jeszcze wypisane imieniny :) Dla mnie jak znalazł.


Zdjęcia są naprawdę fantastycznej jakości! Jestem także zadowolona z jakości druku. Po papierze bardzo dobrze się pisze, nic się nie rozmazuje, nawet jeśli użyj markera, czy flamastra.


Co prawda kalendarz będzie wisiał na ścianie i nie będzie przeze mnie maglowany codziennie (tak jak ten, który mam w torebce), ale jego jakość jest na naprawdę wysokim poziomie. Cieszę się, że Nowy Rok zacznę z nowym, solidnym kalendarzem :)

Już dzisiaj o północy przywitamy 2020. Jak Wasze koty znoszą tę jedną, dość hałaśliwą noc? Jeśli jeszcze nie wiecie, w jaki sposób poradzić sobie z lękiem własnego kota, zobaczcie wpis, który był przygotowany ponad rok temu: https://bolubiekoty.blogspot.com/2018/12/jak-pomoc-kotu-w-noc-sylwestrowa.html

Może akurat jakaś wskazówka się Wam przyda, a Wasze koty Wam za to podziękują :)


Czy mam jakieś większe plany na 2020?
Raczej nie. Będę dalej robić to, co robię, ale może z większym zapałem :) Zdradzę Wam tylko, że mam już przygotowane zdjęcia do 4 kolejnych wpisów, więc teraz zostało mi już tylko zredagowanie i opublikowanie ich tutaj!

Wyposażacie się w kalendarze już w grudniu i z uśmiechem na ustach planujecie kolejny rok? Czy może kupujecie kalendarz w styczniu i na bieżąco zapisujecie plany?

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!