Kocie kapcie - tego jeszcze nie było!

Autor Mruczące Szczęście - stycznia 18, 2020

Cześć!

W te pochmurne dni potrzebujemy kilku rzeczy, aby przetrwać do wiosny:

  • kubka ulubionej herbaty/ kawy z cynamonem/ gorącego kakao,
  • grubego koca,
  • ulubioną książkę/ e booka/ grę komputerową,
  • kota na kolanach,
  • ciepłych kapci!
I o tych kapciach będzie właśnie dzisiejszy wpis :)


Jak możecie się domyślić, kapcie dostałam w prezencie na Święta Bożego Narodzenia, ale dopiero dzisiaj zebrałam się, żeby napisać post, który ich dotyczy. Samo opisywanie kapci jest dość niezręczne, bo co można o nich tak naprawdę napisać?



Jakie są - wszyscy widzą. Dość miękkie, wypełnione w środku swojego rodzaju "puszkiem", à la wełną (?). Z tyłu lekko profilowane. Są ciepłe - i to jest w sumie najważniejsze. Spełniają swoją rolę w 100% i mam nadzieję, że posłużą mi jak najdłużej.


Nie widziałam nigdy wcześniej takich kapci i przyznam, że na początku wydawały mi się mega obciachowe - pomyślałam sobie, że to po prostu nietrafiony prezent. Po włożeniu ich na stopy wiedziałam, jak bardzo się myliłam. Stopa dobrze w nich leży, szew wydaje się być solidny, podeszwa fajnie amortyzuje chód - dla mnie bomba.


Mogłabym się spierać, czy to rzeczywiście kotek, czy może jakaś myszka, a może inny gryzoń? Ale umówmy się i zostańmy przy tym, że to kot, ok? :) Niebieskie oczy dodają mu charakteru!

Te kapcie idealnie współgrałyby z moimi skarpetkami w koty!

Co sądzicie o kocich kapciach? Obciach, czy coś, co musicie mieć w swojej kociej szafie?

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!