Dodatki z kocim motywem - co kryje szafa kociary?

Autor Mruczące Szczęście - kwietnia 03, 2018

Cześć!


Za nami już Święta Wielkanocne. Kocie i ludzkie brzuszki najedzone? :) Mam nadzieję, że tak! Przed nami nowy miesiąc i nowe wpisy! Kwiecień zaczniemy czymś naprawdę przyjemnym, czymś, do czego lubię wracać i czemu nie mogę się oprzeć, zwłaszcza, jeśli jestem na zakupach.

Kocie dodatki - bluzki, koszule, koszulki, pidżamy, zegarki, długopisy, poszewki na pościel, biżuteria, zakładki do książek... Która kociara nie ma choć jednego kociego akcentu w swoim domu?

Będąc na wyprzedażach w centrach handlowych nie mogę przejść obojętnie obok sukienek, bluzeczek czy spodenek z kocim motywem. W dzisiejszym wpisie dwa elementy, które uwielbiam ze sobą zestawiać - koszula i zegarek. 



Koszula zachwyciła mnie swoim nieszablonowym wzorem - kotki płatające figle i wylegujące się na koszuli? Ja jestem na tak! Przyjemny, oddychający materiał i jeszcze jedna wielka zaleta - koszula niesamowicie szybko schnie!

Koci zegarek dostałam na prezent od przyjaciółki - ona wie, co dobre! Zegarek nosi się wygodnie, pasuje on do większości rzeczy, które mam w szafie i muszę przyznać, że szybko się do niego przyzwyczaiłam i teraz ciężko mi wyjść bez niego z domu. 



Kocich dodatków w swoim otoczeniu mam naprawdę sporo, z pewnością jeszcze nie raz zagoszczą na tym blogu, bądźcie czujni!

A Wy, kociary i kociarze? Macie u siebie jakieś dodatki z kocimi motywami czy raczej nie przepadacie za takim eksponowaniem swojej miłości do tych puszystych przyjaciół? Czekam na Wasze komentarze!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

3 komentarze

  1. Super rzeczy , świetny zestaw dla kociary :-D
    Oczywiście też kocham kocie rzeczy i gadżety ! Nieraz o tym pisałam i pokazywałam na swoim blogu. Tu możesz zobaczyć ;-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo! Wow! Jaka wielka kolekcja! :D Zazdroszczę! Chociaż jestem pewna, że chłopak by mnie z domu wyrzucił, jeśli przynosiłabym każdą rzecz z kocim motywem do naszego mieszkania :D Pięknie! U mnie niedługo znowu pokaże się wpis z dodatkami :D

      Usuń
    2. Też nie kupuję wszystkiego co widzę , bo to nierealne ;-P
      Trochę się nazbierało ale ja dłużej żyję , bloga prawie 10 lat prowadzę ... ;-)))

      Usuń



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!