Koszulka dla kociary

Autor Mruczące Szczęście - grudnia 16, 2020

 Cześć!

W przedświątecznym szale zakupowym pewnie zastanawiacie się, co możecie sprezentować osobie, która uwielbia koty. Propozycji jest wiele - nie tylko prezenty dla sierściuchów są tutaj na topie, ale także dla ich właścicieli.


Jednym z genialnych pomysłów jest oczywiście zakup koszulki z kocim motywem. Na blogu znajdziecie sporo takich koszulek/koszul i innych dodatków, bo nie ukrywam, że moja garderoba obfituje w taką odzież :) Zobaczcie poprzednie wpisy tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj.


Koszulka dla kociary totalnie do mnie przemówiła i sama ją sobie sprezentowałam na te święta. Wiem, że będzie kolejną koszulką, która będzie na zmianę prana i zakładana, ale przecież o to w tym wszystkim chodzi, prawda? :)


Koszulka w składzie ma 100% bawełny, co rzeczywiście widać po jakości materiału. Materiał nie "gryzie", dobrze zachowuje się w praniu, nie traci na swoim kolorze. 


Nadruk, jak sami widzicie - dość subtelny, użyta piękna czcionka - podoba mi się. Myślę jednak, że sam kotek mógłby być bardziej wypełniony nadrukiem, bardziej biały. Niemniej całość nadal mi się podoba.


Jeśli jeszcze nie wiecie co sprezentować osobie, która uwielbia koty to może być jedna z bardziej trafnych propozycji. Mam nadzieję, że ten krótki wpis przypadł Wam do gustu, a Wasze planowane prezenty powiększą się o koszulkę tego typu!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!