T-shirt z kotem - jeden z moich ulubionych

Autor Mruczące Szczęście - grudnia 03, 2020


 Cześć!

W dzisiejszym wpisie chciałam pochwalić się Wam t-shirtem, który dostałam już jakiś czas temu w prezencie :) Zachwyciła mnie nie tylko jakość wykonania i jakość nadruku, ale także sama grafika. 


Ten styl totalnie kojarzy mi się ze stylem gothic, jest lekko mroczny, ale nadal uroczy. Co powiecie na taką odsłonę kociej koszulki. Dla mnie była to zupełna nowość i tak jak na pierwszy rzut oka nie przypadła mi ona do gustu, tak teraz jest jedną z ulubionych koszulek kociej mamy :)



Skład koszulki to na szczęści 100% bawełna i właśnie to mnie ucieszyło. Każda domieszka innych materiałów sprawia, że noszenie koszulki jest dla mnie niekomfortowe. W tym przypadku materiał jest dość przewiewny, ale o bardzo dobrym splocie. Koszulka ma za sobą już kilka prań i nadal wygląda jak nowa. Fakt, że jest czarna sprawia, że widać na niej kocie kłaczki, ale to możecie zobaczyć na zdjęciach :) Każdy kociarz wie, o co mi chodzi :)



Koszulka pochodzi z dość rozpoznawalnego na rynku zagranicznym sklepu: Spiral Direct, który charakteryzuje się właśnie takim stylem wykonywania swoich produktów. Co jeden projekt to lepszy - przejrzyjcie sobie ich ofertę, naprawdę można to oglądać w nieskończoność :)


Mam nadzieję, że spodobała Wam się kocia koszulka w innej, niż dotychczas odsłonie :) Dla mnie sam wzór/grafika to swego rodzaju dzieło sztuki - dbałość o detale naprawdę mi się podoba.

A Wy? Nosilibyście taką koszulkę, czy dla Was jest już raczej niezbyt "kociasta"? :) Czekam na Wasze komentarze!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!