Wieszaki z motywem kota - organizacja przede wszystkim!

Autor Mruczące Szczęście - października 28, 2019

Cześć!

Dzisiaj na blogu coś praktycznego, coś co od razu wpadło mi w oko, ale ostatecznie dostałam to jako prezent. Moi znajomi naprawdę dobrze mnie znają, co zresztą widać po zawartości tego bloga! Wiele rzeczy otrzymałam w prezencie i zawsze cieszy mnie fakt, że koty kojarzą im się ze mną (nawet jeśli sami nie są wielkimi fanami tych sierściuchów).


Wieszaki z kocim motywem znalazły swoje miejsce na korytarzu, czyli w miejscu, gdzie najczęściej kręcę się w poszukiwaniu kluczy do domu/biura/samochodu. Już dawno miałam zorganizować sobie jakieś miejsce na klucze i torby materiałowe, które mogłabym zawiesić w widocznym miejscu, aby o nich nie zapominać.


Kotki są urocze! Z tyłu każdy z nich miał ochronną naklejkę, której należało się pozbyć, aby prawidłowo przykleić kotki do pożądanej powierzchni. U mnie są to panele ścienne. Wieszaczki trzymają się bardzo dobrze!


Wieszam na nich klucze do domu/biura, klucze do auta, które są zawieszone dodatkowo na smyczy. Tak, jak wcześniej wspomniałam, czasami wieszam tam także torby materiałowe na zakupy, aby o nich nie zapomnieć. A jakie torby? TAKIE!



Podoba mi się prostota tych kocich łebków. Lubię proste kreski, nieco bardziej bajkowe, niż te realistyczne. To zdecydowanie jeden z bardziej trafionych i praktycznych prezentów, więc możecie sobie tylko wyobrazić moją radość, gdy coś takiego otrzymałam.


Wy też nie możecie oprzeć się, gdy widzicie jakiś dodatek do domu z motywem kota? Myślę, że wszyscy kociarze tak mają :)

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!