Testujemy mleko dla kota Klara

Autor Mruczące Szczęście - lipca 22, 2019


Cześć, 

na pewno czytaliście mój starszy wpis o tym, że kociaki nie powinny pić krowiego mleka ze względu na ich nietolerancję laktozy. Jeśli nie, to zapraszam do wpisu o kocim jedzonku! Dziś pokażę Wam alternatywę dla krowiego mleka, która może pojawić się w kociej diecie. Mój Stefan przepada za mlekiem dla kotów i prosi o nie niemal codziennie.


Stefan nigdy nie miał problemów po mleku dla kotów, dlatego mogę podawać je codziennie. Mleko dla kota nie jest jednak wskazane dla kotów niewychodzących, zwłaszcza z nadwagą. Mleko, nawet to dla kotów ma dość dużą ilość kalorii i może wpływać na tycie Twojego mruczka.

Nie ma jednak przeciwwskazań do tego, aby podawać kotu mleko od czasu do czasu, jako smakołyk. Jeśli Twój kot w ogóle nie chce pić wody, a przepada za mlekiem, możesz początkowo robić mu mieszankę 1:1 (oczywiście z mlekiem dla kotów), a później zwiększać ilość wody w mieszance. Powinno to nakłonić kota do przyjmowania większej ilości płynów, co jest niezwykle ważne, szczególnie latem.


Mój Stefan biegnie do kuchni jak szalony, jak tylko usłyszy dźwięk czajnika i od razu wbiega na parapet, bo tam czeka miseczka na mleko. Liczy, że uda mu się wymiauczeć chociaż kilka kropli i często się udaje :) 

Ja mleko dla kota znalazłam w sklepie AlleZoo! Jest to świetne uzupełnienie kociej diety w biotynę, żelazo i taurynę. Mleko dla kotów Klara nadaje się do codziennego podawania i wystarcza na 4-6 posiłków. Mojemu Stefanowi wystarcza na o wiele dłużej, bo daje mu naprawdę niewielkie porcje!

Co Stefan uważa o mleku Klara? Smakuje wybornie! Ma nieco inny kolor niż mleko krowie - bardziej kremowy niż biały, ale patrząc na Stefana nie jest to problemem!


A Wasze kociaki piją mleko czy jednak wybierają wodę? Dajecie kotom specjalne mleko czy ograniczacie nabiał w ich diecie? Wybieracie mleko Klara, czy może inne mleko dostępne na rynku? Dajcie znać w komentarzu!


  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!