Koci spotted #8: kawaler z białą muszką

Autor Mruczące Szczęście - sierpnia 28, 2019

Cześć!

Dziś przygotowałam dla Was kolejny wpis z serii Koci Spotted! To już ósmy kociak, który zawitał na moim blogu :) Przecież wiecie, że nie mogę się oprzeć żadnym kociakom, szczególnie, jeśli są tak przytulaśne, jak ten kawaler. 


Jak tylko mnie zobaczył od razu ruszył w kierunku przytulasków! Od razu wiedziałam, że się polubimy :) 


Kociak nie miał obróżki, ale był bardzo zadbany i nie stronił od ludzi, więc niestety miał już swojego opiekuna. Jak widać kociak czuł się bardzo swobodnie, bo przecież to ja pojawiłam się na jego terytorium, a nie on na moim.


Po zebraniu całego brudu i kurzu z kostki brukowej czas na toaletę przed wyjściem na miasto. Przecież trzeba sprawdzić co nowego dzieje się na osiedlu :)


Na szczęście udało mi się nieco pomiziać kocie futerko, ale nie trwało to długo - kawaler musiał załatwić niezwykle ważne kocie sprawy.


Widzisz takiego kociaka i od razu wiesz, że na tę posesję lepiej nie wchodzić! Żartuję. Nawet z tak groźną miną wygląda uroczo.

Wy też tak macie, że nie możecie przejść obojętnie koło kociaka?
Piszcie w komentarzach! Kolejny Koci Spotted już niedługo :) 

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!