Koci spotted #7 - słodki koci łowca

Autor Mruczące Szczęście - lipca 08, 2019

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was już 7 wpis z serii Koci Spotted. Pogoda ostatnio nie sprzyja, ale wcale nie przeszkadza mi to w spacerach z aparatem. Tym razem wpadł mi w oko młody kociaczek o słodkim pyszczku. Nie mogłam mu się oprzeć! 


Kotka wypatrzyłam na jednym z zaniedbanych podwórek, po którym prócz niego biegał jeszcze jeden kociak podobnej maści i ogromny owczarek. Niestety drugi kociak był zbyt szybki dla mojego obiektywu, ale musicie mi wierzyć na słowo - był równie uroczy.


Jak widać kociak ma swoje ulubione miejsce pod domem. Nie jest to typowy podwórkowy kociak - to koci łowca, który sam musi zatroszczyć się o swoje pożywienie. Kociak na moich oczach pożarł mysz! Wyobrażacie sobie?


Mam wrażenie, że kociaki podwórkowe zawsze pozostają czujne, szczególnie, kiedy podwórkowym współlokatorem jest dziesięć razy większy owczarek!


Poniższe zdjęcie jest moim ulubionym z tej kociej sesji. Od razu widać charakterek tego ślicznego mruczka! Urzekły mnie też te brudne paputki :)


Najchętniej zabrałabym do domu wszystkie smutne podwórkowe kociaki! Wy też tak macie?

Kolejny koci spotted już niedługo! Kociaki z okolicy już czekają na foteczki!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

1 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!