Kubek z kocim motywem

Autor Mruczące Szczęście - września 28, 2018

Jesień do nas zawitała - dni przepełnione zachmurzonym niebem, wiatr, deszcz i aż nie chce się wychodzić na zewnątrz. Jestem ciepłolubna, tak samo, jak koty :) Miałam to szczęście dostać w prezencie fantastyczny kubek - nie byłby to mój kubek, gdyby nie miał na sobie kota!


Taka, jaka atmosfera za oknem, taki styl zdjęć - ale chyba przyznacie mi rację, że wszyło całkiem nieźle? Lubię kubki, które są praktyczne i mam w swojej kolekcji kilka z ulubionymi postaciami ze świata muzyki, seriali i filmów.


Poranna kawa czy popołudniowa herbata zaparzona w takim kubku od razu jakoś inaczej smakuje - po prostu lepiej. Nie jestem osobą wymagającą, jeśli chodzi o kubek, ale ten zaskoczył mnie jakością wykonania.


Kubek świetnie się domywa - ale myję go jedynie ręcznie, nie wsadzam go do zmywarki, boję się ryzykować :) Sami zresztą wiecie jak to jest. Pod kubkiem napis "Dishwasher safe", a później nadruk czy napis schodzi...


Kubek ma standardową pojemność 300 ml, jest idealny na zaparzenie herbatki. Dla mnie gdy zrobię w nim kawę, jest dla mnie jej zdecydowanie za dużo, ale oczywiście jak kto woli! Kubek dobrze leży w dłoni i myślę, że był to prezent w 100% trafiony.


A Wy? Macie jakieś kocie kubki w swojej kuchennej kolekcji? Czy raczej nie lubicie, gdy kubki w Waszym domu nie pochodzą z jednego zestawu? Czekam na komentarze!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!