Koci Spotted #3 - biały Maine Coon

Autor Mruczące Szczęście - września 03, 2018

Cześć!

Jak dobrze wiecie, na moim blogu jest zakładka Koci Spotted, w której zamieszczam zdjęcia (jeśli udało mi się je wykonać) kotów, które spotkałam. Wczoraj miałam takie szczęście, że łasiły się do mnie aż cztery koty! No dobra, może nie łasiły, ale krążyły wokół mnie i były niesamowicie piękne!


Tutaj pierwszy osobnik, kotka, która dała się nawet pogłaskać - futerko czyste, niesamowicie miękkie i błyszczące, nie dało się oderwać od niej dłoni. Krążyła wokół mnie i domagała się pieszczot! 


Tutaj na zdjęciu widać białego Maine Coona oraz obok, na dywanie, zwykłego dachowca. Maine Coon był baaaardzo, bardzo żywiołowy, ganiał inne koty (znają się, niektóre mieszkają razem, jak dowiedziałam się od właścicielki). Dachowiec nie był zainteresowany zdjęciami i poszedł jeść - następnym razem może uda mi się go sfotografować.


Zadbany, pięknie biały, wyprowadzany na podwórko bez szelek, czy smyczy. Czy się słuchał? Każdy kto ma Maine Coona wie, jakie one są. Udają, że nie słyszą, dopóki się ich nie przyłapie na próbie ucieczki - trochę jak z dziećmi.


Wszystkie koty, które spotkałam tego dnia były charakterystyczne. Jestem ciekawa, jak dogadują się, gdy w pobliżu nie ma człowieka.


A tutaj już niemal przyłapany na ucieczce. Właścicielka musiała po niego iść (w pobliżu jest droga, mogłoby być niebezpiecznie). Piękny dzień w otoczeniu pięknych kotów - tak można żyć :)

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

1 komentarze

  1. Gdyby mój maine coon miał okazję pobyć na takim otwartym trawniku, zaraz by dokądś pobiegł, dlatego muszę z nim chodzić na smyczy hehe :)

    OdpowiedzUsuń



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!