Pościel z kotami, czyli w czym śpi kociara?

Autor Mruczące Szczęście - października 20, 2022

 Cześć!

Tak jak zapowiedziałam Wam wcześniej - mam nadzieję, że teraz częściej będą pojawiać się tutaj treści. Tym bardziej, że po krótkim wyjeździe miałam okazję rozpakować wraz z moją młodszą kuzynką pościel, którą wybrała sobie na prezent. Czy już domyśliliście się, jaki motyw był przewodni przy wyborze takiej pościeli?


Nie moglibyście nie zgadnąć. Oczywiście, że motywem przewodnim są koty. Widocznie w mojej rodzinie zaszczepiona jest miłość do kotów i nic, tylko się cieszyć :) Wybrałyśmy dwa wzory pościel, bo nie mogłyśmy się zdecydować, a tym sposobem jeśli jedna pościel będzie w praniu, z powodzeniem będzie można założyć drugą.


Obie pościele to 100% bawełna, co jest niezwykle ważne, nie tylko dla młodszych ale i starszych osób - wyobraźcie sobie, że w ciągu nocy także się pocimy, nasze ciała wymagają termoregulacji, a co za tym idzie oddychająca, bawełniana poszewka jest tutaj niezbędna. Bawełna jest miła w dotyku, gładka, dobrze układa się w połączeniu z kołdrą.


Tutaj macie zestawienie dwóch wzorów na jakie się zdecydowałyśmy razem z Gosią. Wiem, że obie będą równie mocno uwielbianie, ale moje serce, jak dobrze wiecie zawsze będzie rwało się do kotów brytyjskich :) Nasza pościel pochodzi ze sklepu Pościel Szpulka: https://posciel-szpulka.pl/posciel-mlodziezowa/ Dotarła do nas bardzo szybko, dobrze zapakowana, nie mam tutaj zastrzeżeń. Przy wyborze pościeli, tym bardziej z motywem kota, zwracajcie uwagę na ich skład, bo często można naciąć się na poliester.


Pościele zapinane są na zamek błyskawiczny, więc nie ma tutaj wymówki, że dziecko/młodzież nie umie zapiąć guzików. Umówmy się, to nie jest nic wymagającego. Mam nadzieję, że te pościele w koty posłużą Gosi baaaaaardzo długo i będzie zadowolona!

A Wy? Macie u siebie pościel z motywem kota, czy uważacie że to już lekka przesada? Jestem ciekawa Waszego punktu widzenia!

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!