Koci spotted #13 - schronienie na jesień/zimę

Autor Mruczące Szczęście - października 11, 2022

 Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było, ale sami wiecie, że lato to intensywny czas i często dopiero jesienią można złapać większy oddech. Mam nadzieję, że teraz będę tu gościć częściej i wpadnę do Was z nową dawką zdjęć i wiedzy!

Chciałam tylko nieśmiało wspomnieć, że niedługo w moich 4 ścianach będę miała małego gościa, który będzie dochodził do siebie po kastracji, więc oczekujcie spamu kocio-poradnikowego!

Tymczasem zapraszam Was na kolejny Koci Spotted, ty razem to już #13 i nic nie zapowiada tego, aby ta seria miała się skończyć :) Inne wpisy z tej serii możecie zobaczyć tutaj: https://bolubiekoty.blogspot.com/search/label/koci%20spotted


Na krótkim spacerze w moich okolicach udało mi się spotkać parę czarnych kotków, i ja zawsze wychodzę z założenia, że to na szczęście, bo spotkanie kota to lepsze, niż nie spotkanie go w ogóle :)


Jak dobrze widzicie, tutaj spotkanie odbyło się przy okienku do piwnicy, na szczęście dla tych kotów okienko miało wybitą szybę i mruczki mogły schować swoje 4 litery przed większym chłodem. Jestem ciekawa, czy właściciel piwnicy specjalnie nie naprawiał tego okna, a może dokarmiał koty? Tego pewnie nigdy się nie dowiem.


Jeden z kotów miał na szyi obróżkę, więc zdaje się, że miał właściciela, mam jedynie nadzieję, że kot cały i zdrowy zawsze wraca do domu :) To już #13 Koci Spotted, więc jak na magiczną liczbę 13 przystało mamy tu do czynienia z czarnymi kotami i właśnie w ten sposób wszystko składa się w jedną całość :)


Koty nie były skłonne do wchodzenia w interakcję, zdaję sobie sprawę, że miały na głowie ważniejsze kocie sprawy, więc nie chciałam im zabierać czasu. Kilka zdjęć i ruszyłam dalej przed siebie. Ciekawe jaki będzie #14 Koci spotted? Ja już nie mogę się doczekać!

Spotkaliście ostatnio w swoim otoczeniu jakiegoś kota? Może wyróżniał się czymś, dzięki czemu zapadł Wam w pamięć? Czekam na Wasze opowieści :)

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!