Koci spotted #11 - wieczór we dwoje

Autor Mruczące Szczęście - czerwca 11, 2021

  Cześć!

Dawno, dawno, bo od ponad roku nie pojawił się na blogu żadnej wpis odnośnie mojej ulubionej serii na tym blogu: Koci Spotted. Właśnie w tej serii przedstawiam Wam koty, które udało mi się spotkać na swojej drodze.


Wczorajszego wieczora spotkałam na swojej drodze te dwa koty. Były nastawione do mnie neutralnie, nie wykazywały większej chęci do kontaktu, nie były mną wcale zainteresowane, ale też nie uciekły w popłochu, gdy się do nich zbliżałam.


Koty były za płotem na posesji, więc nie było dla nich zagrożenia, że podejdę zbyt blisko. Dlatego też pewnie były dość spokojne. Widocznie odpoczywały sobie już wieczorową porą. Jak widzicie jeden z nich do cały czarny kot, gdy mu się bardziej przyjrzałam to widziałam, że nie miał części uszka - ciekawa jestem jaka była tego historia.


Rudziak w ogóle nie był zainteresowany nawet spojrzeniem w obiektyw - nie ma się czemu dziwić, nie dość że był to wieczór to pewnie w małej kociej głowie roiło się od pomysłów na dalsze przygody. 

Pogoda i wieczór sprzyjają rozmyślaniom nad sensem istnienia. Ciekawe czy rudziak też się nad tym zastanawiał? Niemniej mam wrażenie, że to zdjęcie daje do myślenia i pozwala choć na chwilę zatrzymać wzrok.


Koci Spotted #11 był krótki, bez zbędnych oczekiwań podeszłam po cichu do płotu i zrobiłam kilka zdjęć. Nie zakłóciłam wieczornego odpoczynku kotów, które nie wykazywały zainteresowania moją osobą. To było miłe doświadczenie! :)

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!