Gra karciana - eksplodujące kotki

Autor Mruczące Szczęście - listopada 23, 2020

 Cześć! Dawno mnie tutaj nie było, ale jestem i mam dwa Was coś naprawdę ciekawego. Jak wiecie, rzeczywistość nas nie rozpieszcza i czasami trudno znaleźć sobie nowe zajęcie, które pozwoliłoby oderwać się od tego, co czym atakują nas media z każdej strony.

Eksplodujące kotki - gra

Gry planszowe nie zawsze do mnie przemawiały, nie lubię gier, które przeciągają się w nieskończoność, mają kilkunastostronicowe instrukcje i samo rozłożenie planszy zajmuje pół godziny. Ale z grą Eksplodujące Kotki jest inaczej :)



Gra przemówiła do mnie nie tylko ze względu na to, że jej tytułowymi bohaterami są kotki, ale także dlatego, że jest fajną odskocznią od gier strategicznych, kooperacji i innych planszówek. Gry karciane mają to do siebie, że potrafią być rozgrywane szybkimi partiami. I właśnie o to mi chodziło!

Eksplodujące kotki - zasady 

Nie będę Wam tutaj rozpisywała całej mechaniki gry i wyliczała jej zasad - o wiele lepiej zrobiły to już wcześniej inne blogi (bo gra nie jest nowością, wydana została w 2017 roku). Jeśli chodzi o zasady to z pewnością mogę powiedzieć, że nie są trudne i właśnie pierwsza testowa rozgrywka sprawia, że wszystko staje się jasne. Poza tym twórcy zgodnie twierdzą, że czytanie zasad to najgorszy sposób na nauczenie się ich, i tutaj podaje link do filmiku instruktażowego - nowoczesne podejście, podoba mi się to!


Gra jest pięknie wykonana pod kątem graficznym, podobają mi się żywe kolory i fakt, że zasady są dobrze dobrane, aby pojawiał się element zaskoczenia, rywalizacja, kopanie pod sobą dołków i zrzucanie na graczy "bomby" w postaci eksplodującego kotka.



Gra ma bardzo twarde i niewielkich rozmiarów pudełko, także taka talia w podróży świetnie się sprawdzi. Rozgrywka trwa około 15 minut, także myślę, że to idealny czas na oderwanie się o codziennych obowiązków i spróbowanie czegoś nowego.

Może właśnie taka gra będzie idealnym prezentem dla kociary/kociarza? Myślę, że nikt nie pogardzi tak zwariowaną grą :)

Graliście już w eksplodujące kotki? A może właśnie wahaliście się przed zakupem tej gry? Czekam na Wasze komentarze! :)


  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!