Idealny kubek dla kociary

Autor Mruczące Szczęście - marca 21, 2022

 Cześć!

Nie wiem czy też macie wokół siebie takich wspaniałych ludzi, ale dla mnie to właśnie ich obecność sprawia, że każdego dnia maluje mi się na twarzy uśmiech. Moi najbliżsi zaskoczyli mnie idealnym prezentem urodzinowym, który z miejsca skradł moje serce.



Kubek dla kociary - idealny prezent


W mojej kolekcji pojawił się taki oto cudowny kubek! Idealnie wpisuje się w mój gust, bo jego kształt odbiera nieco od typowych kubków, z którymi zazwyczaj mam do czynienia. Jest delikatnie zaokrąglony na dole co dodaje mu delikatności.



No i popatrzcie na ten wzór! Pięknie narysowane jedną linią koty, które nachodzą siebie tworząc na kubku wzór, który na początku wydaje się nieco chaotyczny, ale im dłużej się mu przyglądam tym większą sympatią go darzę. Kubek pięknie komponuje się zarówno z herbatą jak i kawą. Białe kubki zawsze do mnie przemawiały - widzę wtedy dokładnie jakiego koloru jest zalany napar.


Kubek dla kociej mamy 

Muszę przyznać, że ten kubek jest obecnie moim ulubionym i parzenie w nim herbaty traktuję jako swojego rodzaju rytuał, takie przywołanie w sobie dobrej energii i chęci do działania. Czy macie w swojej kolekcji takie kubki w których napój smakuje inaczej? Jeden kubek do herbaty, drugi do kawy? Jestem niesamowicie ciekawa Waszych odpowiedzi!


Dajcie znać, co sądzicie o tego typu kubkach. Czy lubicie dostawać tematycznie powiązane z kotami gadżety, czy raczej nie robi to na Was wrażenia?

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!