Koci breloczek - dlaczego powinnaś/eś go mieć?

Autor Mruczące Szczęście - sierpnia 16, 2018

Cześć!

Dzisiejszy post będzie dość krótki, ale treściwy. Po zapoznaniu się z tematem kocimiętki i zachowań kotów po niej przejdźmy do czegoś, co cieszy chyba każdego fana czterech puchatych łapek - kocie dodatki!


Ten breloczek dostałam w prezencie i jak możecie już zauważyć jest on przypięty do mojej torebki. Nie pasował mi do kluczy - jest dość spory, nie pasował mi także jako dodatek do mniejszych torebek (tutaj też ze względu na jego rozmiar). Tę torbę noszę na co dzień, więc breloczek mam zawsze na oku i dobrze mi z tym :)


To, co niesamowicie mi się w nim podoba to przede wszystkim fakt, że jest dość minimalistyczny, skromny, ale i rzuca się w oczy. Lubię takie dodatki, które psują do większości rzeczy które posiadam. Breloczek został wykonany z gumowego tworzywa, które jest dość grube i wygina się pod palcami.


Jak widzicie, breloczek jest dość gruby, ale to dobrze - wolniej będzie się niszczył (choć mam nadzieję, że tak nie będzie się działo :)) To, co podoba mi się w tym breloczku to fakt, że w dziurce do zawieszenia (na głowie kota) jest dodatkowe metalowe kółko - dzięki temu breloczek nie będzie się rozrywał.


Druga rzecz, którą doceniam w tym gadżecie to oczywiście sposób zapięcia - bardzo szybko można go odpiąć i zapiąć gdziekolwiek się chce. 

Korzystacie z jakichś kocich gadżetów, które są z Wami niemal cały czas? Nosicie breloczki, czy raczej nie uzewnętrzniacie się z Waszą miłością do kotów? Czekam na Wasze komentarze! 

  • Udostępnij:

To też może Ci się spodobać

0 komentarze



Witam na moim kocim blogu! Jeśli jesteś Kocią Mamą, albo Kocim Tatą, to tu znajdziesz coś dla siebie! Tu znajdziesz wszystko o kotach: przeczytasz ciekawostki o kotach, dowiesz się do jedzą koty, jak się zachowują, jak właściwie je pielęgnować i wychowywać. To po prostu koci blog z myślą o mruczkach i ich opiekunach. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów i uwielbiam poznawać ludzi, którzy mają takiego samego bzika co ja! Jestem tu, bo lubię koty, a Ty?

Czytałeś już najnowszy wpis?

Nadrób zaległości!